ad

  • Posted by : Unknown Sunday, March 16, 2014

    اوهايو مينااا

    اليوم تم فتح باب الانضمام للفريق


    لمن يرغب في مساعدتنا باب الانضمام مفتوح x
    مطلوب 
    2 مصمم 
    2 رافع
    4 مترجم
    3 مترجم مانغا
    2 مدقق
    الشروط بالنسبه للمترجم ومترجم المانغا
    ليس شرط ان يكون ذوي خبره يلزم ايجاده اللغه الانجليزيه فقط
    عدم الحجب xD او عند الحجب يقوم بستشاره اعضاء الفريق
    يمكنك الانضمام عبر جروب الفيسبوك او ارسال رسالة الي gmail
    اتمني لكم يوما سعيدا اصدقائي

    { 7 التعليقات... read them below or Comment }

    1. الله يوفقكم جميعاً ^^
      سأقدم طلب على التصميم
      ملاحظه أنا مبتدىء خبرتي في التصميم 4 اسابيع تقريباً
      هذا أخر طقم من تصميمي أحكموا ويحق لكم قبولي من عدمه ^^

      http://animoden.com/vb/showthread.php?t=3128

      ReplyDelete
      Replies
      1. الصميم حلو بالنسبة لمبتداء
        ارسل رساله لي عبر الجروب او الgmail

        Delete
    2. كيف يعني أخوي .؟
      أي جروب ياعزيزي
      بالنسبه للجيميل فأنا لأستخدمه
      لدي فيس بوك ينفع ؟

      ReplyDelete
      Replies
      1. https://www.facebook.com/groups/257220554449471/

        Delete
    3. عايز انضم لفريق الترجمه 16 سنه اجيد الانجليزيه
      معايا كورس انجليزي مطلوب ايه تاني ومتفرغ للترجمه

      ReplyDelete
    4. انا عايز اقبئ مصمم وده اخر تصميم انا عامله
      http://cdn.top4top.net/i_c9c86891841.jpg

      ReplyDelete
    5. انا عايز انظم لفريق الترجمة عمري 19 سنة خبير باللغة الانجليزية

      ReplyDelete

  • Copyright © 2014 -

    kodaka fansub Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan